Centrální řídící panel s dotykovou obrazovkou
rozměr: 43x28x8 cm, hmotnost 9 kg, 230V, 0,9 A, záložní zdroj, pracovní frekvence 433,920 MHz
Parametry a funkce:
- panel představuje samostatné zařízení ovládané dotykovou obrazovkou, uživatelské informace jsou zobrazovány v českém jazyce, pro ovládání lze dále použít myš a klávesnici připojenou přes USB porty na horní ploše panelu
- panel je vybaven záložním zdrojem pro případ výpadku elektrického proudu
- panel je schopen zobrazit až 50 alfanumerických znaků, charakterizujících volací jednotku a přehledně volené další informace (např. individuální identifikaci toho, kdo provedl úkon při používání registračních jednotek, kdo a v jakém dveřním prostoru aktivoval monitorovací systém dveří a podobně)
- volání se na obrazovce zobrazuje zřetelně a barevně jsou odlišeny jednotlivé druhy volání a varovných hlášení
- zobrazení je doprovázeno akustickým signálem, pro různé úrovně naléhavosti volání je signál odlišný

- volání jsou na obrazovce uspořádána chronologicky podle času přijetí odshora dolů. V případě, že je přijato volání vyšší úrovně naléhavosti, je toto zobrazeno před voláními s nižší úrovní naléhavosti. Systém lze naprogramovat tak, aby volání nižší úrovně naléhavosti změnilo status naléhavosti na vyšší v případě, že odezva personálu (reset) překročí stanovený limit
- panel neumožňuje reset volání bez příchodu k aktivované jednotce (tzv. reset od stolu)
- panel má funkci denního a noční režimu, který určí, kde a jaký druh volání je v denní či noční dobu přijímáno či zobrazováno (na ostatních panelech v systému nebo pagerech)
- panel má dostatečnou kapacitu paměti uchovávat a zobrazovat po dobu minimálně dvanácti měsíců veškeré záznamy o provozu
- veškerá uložená data lze filtrovat a zobrazovat podle stanovených parametrů
-

- panel má funkci zálohy dat a exportu dat do formátu .xls nebo .csv pro jejich zobrazení na stolních PC
- panel umožňuje vzdálenou správu pomocí internetového připojení (např. aplikací TeamViewer)
- panely lze vzájemně propojit pomocí datové sítě a sdílet přijímaná data v různých zónách, propojení je možné se stolními PC s nainstalovaným sw Call Manager
- výrobce poskytuje cloudové úložiště, kam jsou on-line přenášena data a umožňuje tak vybraným pracovníkům vzdálený přístup k vybraným datům či servisní úkony
- panel má funkci ochrany heslem proti zásahu nepovolaných osob. V tom případě jsou na obrazovce zobrazována pouze volání a varovná hlášení
▼ SPECIFIKACE PRODUKTU